25 Aralık 2008 Perşembe

emekleme çalışmaları

ya bide ilk emekleme çalışmalarını yükleyelim dedim burada oğlum 5 aylık
video

bayram şekerleri

Bayramda dayısıylan çok kaynaştı oğlum bakın hallerine
video

23 Aralık 2008 Salı

odaları ayırdık




yaklaşık 2 gündür oğlumdan ayrı yatıyoruz sonunda odasını ayırdık. Aslında 6. ayda ayırmamız gerekiyordu ama dediğim gibi ancak hazırladık odasını kocamın gönlü pek elvermedi ama ne yapalım benim içinde biraz zor oluyor aslında

18 Aralık 2008 Perşembe

odamızz haaazırrr

Yaklaşık 1,5 ay önce aldığımız oğlumun odası dedemizin gelmesiyle tamamlanıyor ''nasıl ? '' diyeceksiniz. Şimdiye kadar Büşra'ların verdiği park yatağını kullanıyorduk ama bizim sıpa öyle deli yatıyor ki kafasını kenar demirlerine vurup duruyor düz yatırmışken onu yatay buluyoruz ve artık kenarlardan tutunarak kalmaya çalışıyor en korktuğum şey..
Bu sebeple bizde oğluma oda almaya karar verdik ama nasıl yapsaydık ki en kullanışlı olmalıydı? Bebek odası alırsak çok uzun kullanamıyacaktı ve eskitmese bile büyüyünce yenisini isteyeceğini düşündük '' en iyisi genç odası almak '' dedi kocacım bizde oğluma odasını aldık ama sorunumuz parmaklık olmadan nasıl yatıcaktı? sağolsun kocam tamir onarım vs.. işlerinden pek anlamaz. Biz babam gelesiye evdeki tamirat işlerini biriktirir adamcağıza yaptırırız.
Nitekim oğlumun odasıda öyle oldu parmaklıkların siparişi verildi, duvara kafası çarpmasın diye yan kenarına sünger dikildi. Bunun yanında evdeki ekstra işler lavabo tamirleri yapıldı, pencere kenarına çekoplastmıdır, çekomastikmidir nedir ondan çekildi falan sağolsun hiç üşenmeden yapar babam bu aradada oğlumada çok güzel bakıyor alt değiştirmeden tutun uyutmaya , yedirmeye, dışarıda gezdirmeye kadar tekrar teşekkürler baba

17 Aralık 2008 Çarşamba

karmaşa



Sonunda evimize gelebildik yalnız bugünlerde oğlum feci huysuz ve hareketli dilinden anlayamamak ne kötü gece sürekli ağlayarak uyanıyor Murat'la nöbetle kalkıyoruz ya dişi çıkıyor ya besinler gaz yaptı bilemiyorum...
Uzun uzun yazmak istiyorum ama resmen sopa yemiş gibiyim kolay kolay uykuya dalamayan ben ne zaman uyuyorum ne zamAn kalkıyorun zaman iyice birbirine girmiş vaziyette güya gece emmelerini kesecektim. üstüne oğlumun çok zor zaman bulupta yaptığım yemekleri inatla yememeye çabalaması bu katı gıdalara geçiş oldukça zor olacakmış gibi gözüküyor...
Oğlum uyandı ve yazım yarım kaldı bir gün gecikmeyle yine yazıyorum. Neyse..
Bu gün içimde sıkıntı var oğlum büyüyor ve ben her geçen gün onu düzgün yetiştirebilecekmiyiz acaba tedirginliği yaşıyorum ona verecek çek şeyimiz var ama zamanında verecekmiyiz acaba soru işaretleri kafamda bazen sıkılıp televizyon izlediğimde bile vicdan azabı duyuyorum kapatıp tekrar oğluma dönüyorum. Çocuk büyütmek büyük zanaat istiyor galiba !!!

8 Aralık 2008 Pazartesi

bayram kaçamağı



Çok hastalıklı bir bayram geçiriyoruz. Oğlumun nezlesinden sonra benim nezle grip karışımı hastalığım , oğlumun iyileşip tekrar nükseden burun akıntıları, babamızın ben hasta olucam galiba '' Esra hemen bişeyler kaynat'' halleri, kayınvalidemin tansiyon düşüklüğü, anlayacağınız evi karantina altına alsak yeri. Bugün oğlumla bir buhar banyosu yaptık ki sormayın etkisini gösterdi galiba fena değiliz.
Babanemizin ve dedemizin sıpamızla ilgilenerek beni birkaçgünde olsun rahatlatmaları ilaç gibi geliyor valla bütün gün evden çıkmadık. Yarında annemlere geçiceğiz ooyyy deli oluyorlar kuzuma..
Oğlum uyudu Muradımla bir film patlattıktan sonra fırsattan istifade birazcık kaçamak yapıp yazmak istedim ama yatmalıyım galiba gece vardiyası başlıyor benim için. Burda gece emmelerini bırakırım dedim ama ertesi gün uyuyamadığım içim çok yorgun oluyorum evde deneyeceğim artık yinede yol kat etmedik değil hani.. 2 saatte bir emen oğlum genelde saat 2 de birde 6 gibi emmeye başladı. Darısı tüm bir gece deliksiz uykulara..
Kararlıyım ama hem oğlumda hemde annede kronik yorgunluğa sebep oluyormuş artı üstüne oğlumun midesinin tüm gece çalışması hadi bakalım..

3 Aralık 2008 Çarşamba

Ah bu doktorlar

Geçen hafta ki doktorumuzdanda hüsranla ayrılırken bugün oğlumun rahatsızlanmasıyla yeni bir dr denedik. 6 ay oldu halen dr. u tutturamadık Ankara'dayken gittiğimiz Vedat bey bizim için çıtayı çok yükselti bir türlü dr begenemez olduk diğer doktorumuzla aynen şu diyalo geçti aramızda aktarıyorum:

Dr: Ek besinlere başlıyoruz kahvaltıda peynirin yanında kaşık maması öneriyorum
Ben:Mama vermesem?
Dr: nasıl sulandıracaksın ekmeği yumurtayı?
Ben: Sütümle olmazmı?
Dr: Ama bu daha pratik ??!!
Dr: Şeker tuz yasak
Ben: kullanmıyorum
Dr:kahvaltıda bebek biskuviside kullanın
Ben: EE içinde şeker yok mu?!!

Ben: Dr hanım uykularımız düzenli fakat emmeden uyumuyor
Dr: Yalancı emzik niye kullanmadınız?
Ben: Ama damak yapısını bozuyormuş
Dr:Yok 1 yaşından sonra bıraktırıyorum ben
ben: '' olabilir''

Her Dr. un kendisine has doğruları vardır herhalde ama ben kendime daaha doğru geleni uygulamayı düşünüyorum mama vermiyeceğim bebek bisküvisi yok yalancı emziğe hayırr!!