12 Ağustos 2010 Perşembe

Dünya alarm veriyor !!!


Rahatsızlandım demiştim ama yemek yemek istememe isteğim hala devam ediyor. Dün ramazanın ilk günüydü ben sadece çorba içerek açtım. Yemek kokuları burnuma dayandı şöyle bir geri attım kafamı.
Bunları anlatırken arkadaşıma '' Esra sen hamile olmayasın '' gibi bir laf söyledi. Bir an neye uğradığımı şaşırdım ben bile kendimden şüphe ettim. Ama biliyorum bunlar rahatsızlığımın yan ürünleri olarak hala bende kalmaya devam ediyor.
Her gün çok sıcak şu günlerde ama bizim klima tırtladı. 1 saat çalışıyor sonra şartel atıp bizi karanlığa gömüyor. Dün 3 e kadar uyuyamadım sıcaktan ve bunun geriye dönüşü yok artık önümüzdeki her senenin böyle geçecegini hangimiz özümsedik kabul ettik acaba? Böyle bir dünyaya 2.yi getirmek cesaret işi. bir tarafta seller , bir tarafta kuraklık, dünya ısısı gitgide yükselecek, tatlı sular dünyanın % 3'ünü oluşturuyor. Biz hala hiç bitmeyecek gibi suları gereksiz yere harcamaya devam ediyoruz. KARBONDİOKSİT SINIRINI ÇOKTAN AŞMIŞ DURUMDAYIZ.
Ben blog aleminde küçücük izleyicisi olan bir yerdeyim. Ufakta olsa okuyan varsa bence bunu konu edip herkese sürekli yaylamalıyız. Her kesin beynine kazınmalı ,önlemler alınmalı, belki biraz yavaşlatılabilir şu küresel ısınma düşmanı....
Sürekli net'de dolaşıyorum gerçekten moralim bozuluyor.

Bu arada blog alemi yine çalkalanıyor. Bir vatandaş begendiği yazıları alıp kendi yazmışcasına blogunda yayınlıyormuş. Şükür kopyalanacak parlak yazılarım olmadı hiç. Herkesin dikkatine aşağıdaki yazı bir haber sitesinden ufak bir alıntıdır. Ha ha ha ha :))


Sera gazı artışlarının ve diğer insan etkilerini de hesaba katarak küresel sıcaklığı yeniden oluşturan modeller (kırmızı çizgi), ölçülen sıcaklıklarla (gri çizgi) oldukça örtüşüyor. Bu modeller sadece doğal etmenler ile küresel sıcaklığı oluşturduklarında ise (mavi çizgi), şuanda gerçekleşmeyen hafif bir soğumanın olması gerektiği görülüyor. Modellerin küresel sıcaklıkları makul ölçülerde üretebildikleri 20. yy içerisinde gerçekleşen dört büyük volkanik patlamaya göre yapılan tahminlerle sınanmış: her patlamadan sonra modellerin tahmin ettiği gibi kısa soğumalar gözlenmiş."

Hiç yorum yok: