5 Haziran 2014 Perşembe

Canımın içi 6 oldu.

Canım oğlum 6 oldun. Ne zaman hangi ara 6 yıl geçti aradan ,sen büyüdün biz de seninle beraber 6 yaş daha büyüdük,






olgunlaştık. Bu yıl senin için ve bizim için  çok önemli değişiklikler oldu en önemliside kızçenin hayatımıza katılması.
 Bu süreçte, yaşından büyük bir olgunlukla karşıladın kızçenin gelişini ,çok çok iyi bir abisin ve olacaksın. Kardeşini severken ki gözlerindeki pırıltıyı görüyorum. Seni çok seviyorum bir tanem , her zaman  koşulsuz seveceğim seni, iyi ki varsın , varsınız hayatımızda sizleri dünyaya getirmekle hayatımda verdiğim en doğru kararları verdim beni( bizi) ikinizde çok mutlu ediyorsunuz. Teşekkürler bir tanem...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

ne guzel anlatmisiniz duygulerinizi..
tunayida,,kizcenizide sevgiyle opuyorum...

Ömer Tuna dedi ki...

çok teşekkürler

anne kaleminden dedi ki...

nice güzel yaşlarınız olsun :)

annegazetesi dedi ki...

Nice uzun ve sağlıklı yılları olsun! Allah yollarını açık etsin hem kızçenin hem Tuna'nın.

Ömer Tuna dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜRLER ANNE KALEMİNDEN, PELİNCİM