
Tosun 31 aylık oldu. 2,5 yaşını doldurdu ama ben birtürlü toparlayıp 2,5 yaş postu yazamadım.Farz oldu artık yazmazsam olmayacak her özel ayında yazdım. Hele ilk zamanlar her ay yazıyordum ama o zamanlar her hafta bile değişiyordu. Şimdi daha yavaş gelişimi, farklılıklar gösteriyor tabii dönemsel olarak.
Değişmeyen şeylerden biri uyku düzenimiz, uyumamızda sıkıntı yok da beraber uyumada sıkıntı var.Bu beni yormaya başladı ne zaman kendi uyuyacak bu velet?
9 aylıktan beri yatarken yanından ayırmadığı Winnie'si şu sıra hep onunla yemek yerken , boya yaparken ,arabalarıyla oynarken, Kipa'ya alışverişe giderken... Çocukların bir dönem bir oyuncağa bağlandıklarını biliyordum ama bu kadar değil. Bu gün yıkadım kirlendi diye ama beyimiz ikna olmadı ıslak ıslak sarılacakmış. Neyse ki Winnie'nin küçük versiyonu varda günü kurtardık:)
Bana çok bağlandı.Öpücüklere boğuluyorum bayılıyorum buna amaaaa biraz ilgi göstermediğimde ilgi çekmek için yaramazlıklara başvurmaya başladı, KEŞFETTİİİİ.. ah inanılmaz zor. Makinanın düğmeleriyle oynuyor, eline kalem geçerse halıyı boyuyor, yatak odasında benim farım ve ojelere takmış durumda, sürüyorda sürüyor. O erkek değilmiş kızmış:((
Eskiden yanlarına bile uğramazken benim ilgimi nasıl çekebileceğini keşfetti. Yalnız bende ters tepki yapmaya başladı. Şartelleri indirmeliyim yoksa fena atacaklar.
Varsa yoksa boya resim ver eline kalemi başka birşey isteme ama şu sıralar anne kalemlere ambargo koydu.
Bez konusunu yaza bıraktık içimden yaz gelmese diyorum. Önce kendi kafamda bitirebilsem:(
Yemek konusunda sınıfta kaldım, Yiyo aç kalmıyor bir şekilde karnını doyuruyor ( abur cubur değil tabii ki)Ama benim tam olarak istediğim şekilde değil. İstiyorum biraz sebze , bakliyatda yesin. Eti şükür çözdük. Kuş başı eti baharatla sevdiğini farkettim sık sık yapıyorum, köfteden çok sık yaparsam sıkılıyor. Ama bir insan yavrusu çorbanın içindeki rendelenmiş soğanı farkeder mi ya da bulgurun içindeki minicik patatesleri ''
yavru ikiside sarı ye işte şunları..''
Havuç, maydonoz görünen şeylerde hele hiç şansım yok.
Haftalık menümüz Pirinç pilavı, bulgur pilavı ve makarna böyle gidiyor. Mümkün olgunca sebzeler bunların içinde kakalanmaya çalışılıyor. Kıymalı yumurtayı çok seviyor şükür gibi gibi....
Bunları yazıyorum bigün okusun annem ne çok uğraşmış, şu yaşlı kadına bi bakıverem desin diye duysu sömürüsü işte:)))
Çok üçkağıtçı olacak çok.. Bayağı bildiğin numaralar yapıyor. Kızıyorum hemen başka odaya gidip küsüyor sonra yanıma gelip ''
anne çok üzdün beni bak ben üzüldüm,şimdi ağlıyacam deyip ''ağlama numarası yapıyor
Ha bu arada unutmadan kilo 17 kg, en son ölçülene göre 98 cm idi.
Ah arada neler yaşandı ama günün karmaşasında unutulup gitti. Unutulmadıda söylenilenler tam olarak hatırlanmadı.