17 Aralık 2008 Çarşamba

karmaşa



Sonunda evimize gelebildik yalnız bugünlerde oğlum feci huysuz ve hareketli dilinden anlayamamak ne kötü gece sürekli ağlayarak uyanıyor Murat'la nöbetle kalkıyoruz ya dişi çıkıyor ya besinler gaz yaptı bilemiyorum...
Uzun uzun yazmak istiyorum ama resmen sopa yemiş gibiyim kolay kolay uykuya dalamayan ben ne zaman uyuyorum ne zamAn kalkıyorun zaman iyice birbirine girmiş vaziyette güya gece emmelerini kesecektim. üstüne oğlumun çok zor zaman bulupta yaptığım yemekleri inatla yememeye çabalaması bu katı gıdalara geçiş oldukça zor olacakmış gibi gözüküyor...
Oğlum uyandı ve yazım yarım kaldı bir gün gecikmeyle yine yazıyorum. Neyse..
Bu gün içimde sıkıntı var oğlum büyüyor ve ben her geçen gün onu düzgün yetiştirebilecekmiyiz acaba tedirginliği yaşıyorum ona verecek çek şeyimiz var ama zamanında verecekmiyiz acaba soru işaretleri kafamda bazen sıkılıp televizyon izlediğimde bile vicdan azabı duyuyorum kapatıp tekrar oğluma dönüyorum. Çocuk büyütmek büyük zanaat istiyor galiba !!!

Hiç yorum yok: