2 Mart 2009 Pazartesi

Babamızın kelebek günü



Hafta sonu yine geldiği gibi hızla geçti ve okuldayken işe gidiyorum diye hayıflanırken şimdide Murat gidiyor diye üzülüyorum hele Pazar akşamlarını hiç sevmiyorum Pazartesinin gelmesi ve bitmek tükenmek bilmeyen maç programları..
Neyse babamız ufak bir alışveriş yapayım diyerek kahvaltısını etmeden çıktı çıkış o çıkış gitti gelmez çay kaynaya kaynaya et oldu derler bizim orda aynen o vaziyetteyim telinide almamış kimi arayacağım 12: 30 ' da geldi elleri poşet dolu.
'' Esra Esra hadi hemen çıkalım acayip indirim var kahvaltıyı falan boş ver ''
'' Ya dur acımdan ölüyom iki lokma bir şeyler yiyelim''
'' ııhh ııı ııı olmaz hadi çok heyecanlıyım yalnız çok kalabalık sinirlerime hakim olmalıyım'' derken..
Sonunda yola koyulduk ben o kadar tezgahı deşen, askılara üşüşen insanın arasından bir tek gömlek alabildim. Babamızsa bir dolu daha poşet... Sonunda eve geldik. Ama hızını almadı bir daha gitti ve yine elleri dolu dolu geldi tüm gün Boynerdeki kelebek gününü kutlamakla geçirdik anlayacağınız..


Amcalarla bir fotomuzda burda olsun istedim

4 yorum:

YAMAN EFE dedi ki...

Babanız cicilerini iyi günlerde kullansın,bu arada bende diyorum ki hafta cuma-cumartesi-pazar olsa keşke:POkua başlayınca bir şekilde uyum sağlanıyor valla.Bende 1 yıldan fazladır okula gitmedim ama alışmaya çalışıyorum,hemde Erzuruma rağmen:)))

Ömer Tuna dedi ki...

İşe başladığımda benimde 1,5 yıl olacak çok uzun zaman müfredatta değişti ders çalışıyorum sizin branşınız neydi? Erzurum çok soğuk olmalı burası 20 derece baharı yaşıyoruz burdan sıcacık bahar öpücükleri yolluyoruz

Adsız dedi ki...

AAA Murat'a bak.Ben de bir tek benim kocam çok alışveriş yapar sanıyordum.valla benden çok kıyafeti ve ayakkabısı var.Esra'cım sen de Ankara'ya gel de biz de oğlanları babalarına bırakıp alışverişe beraber çıkalım bari...

Ömer Tuna dedi ki...

büşracım şimdi hakkını yememek lazım buraya geldikten beri hiç alış veriş yapmsmıştı ogünde %50 üstüne % 50 indirim olunca kafayı yedi yoksa öyle deli gibi alışveriş yapmaz bizim evde hastalığı olan benim ama fikrin çok güzelll deee sen nasıl alcan şimdi seneye alalım bence kızımız gelsin onunla çıkarız