9 Aralık 2009 Çarşamba

Çişimiz geldiiii.

Tosunum dün itibariyle bir ilki gerçekleştirdi. Çişini ilk kez lazımlığa yaptı ve büyük bir hevesle. Önce lazımlık istemediği için klozete oturtalım dedik '' ıı ıı '' dedi. Sonra babamız hadi gel beraber oturalım dedi yok oda olmadı. Ben lazımlığa oturdum hadi birlikte oturup yapalım dedim ona ikna oldu. İkimiz beraber sığışamıyacağımız ,için o otururken ben sıvıştım tabii ve sonunda cişini yaptık. Okadar hoşuna gittiki bir kaç kez tekrarlandı baktı çiş çıkmıyor ıkınmaya başladı. Bittiğine ikna olunca klozete döküp çişimizi el salladık. Bugün öğlen gelince yine yaptık. Tüüü tüü tüü maşallah diyelim de nazar değmesin.
Not:Tosuncuk makinemizi bozdu bir süre fotomuz olmayacak.Biraz yazıya dökelim kendimizi ne edelim

4 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Maşallah maşallah, bizz daha hiç bilmiyourz wc'yi :( nasıl öğreniriz bakalım..

Iraz dedi ki...

Hayorlo olsun :) Rüzgar haber veriyor ama çıplak oturmayı reddediyor :) Napsak da o kadar sevnse ve eğlense :)

Ömer Tuna dedi ki...

Batıkan'ın annesi 9 aylıkken başladık eğitime yani anlatmaya şimdilerde herşeyin bilincinde ne yapması gerektiğini biliyor ama işine gelirse. Siz geç kalmadınız tabi ama 2 yaşı beklemeye gerek yok.

Iraz'cım çok sağol bizimkiside 2 gün öncesine kadar çıplak oturmuyordu. Sonra geçen gün ona '' Annecim kakanı çişini yere yapıyorsun bak buraya yapalım sonra döküp el sallayalım'' dedim ve ikna oldu. Hiç beklemiyordum doğrusu bazen çok şaşırtıyorlar doğrusu

Güneş Akay dedi ki...

Canım belli bir süre sonra tekrar reddedebiliyorlar ama peşini bırakmamak lazım.
Maşallahh..