18 Ekim 2010 Pazartesi

İstatistikler en iyi 5

İstatistiklerden hangi postun en çok okunmuş? hemen hemen her blogda bu var şu arada. Ben ilk okuduğumda hemen merak edip kendiminkine bakmıştım. Bayağı ilginç gelmişti bana. Anne kaleminden ve Batı'nın annesi Melike sobelemiş beni. İşte burda tosunun ilk 5'i..

1)Olay sıralaması: Okul öncesi etkinlik dünyasından bu kartları gördüğümde hemen işe koyuldum. Şimdi daha çok ilgiliyiz bu kartlarla. Yapmak isteyenler başlığa tık tık.

2)Katlı otopark: El işi, çocuklara yapılacak her türlü etkinlik ilgi çekiyor anlaşılan Pratik annede görmüştüm. Tuna'm biraz parçaladı malesef.

3. Hafta sonu oyun grubu: Bu oyun gruplarını nerde görsem bende atlıyorum hemen ,yaratıcı anneler harika şeyler buluyor.

4)Kafa sallama: Diyeceksiniz bunun neyi tıklanmış valla bende anlamadım burda bir video olacaktı şimdi kayıp benimde kafam karıştı.

5)Tosun'dan 2 yaş halleri: Tüm anneler hepimiz bu dönemleri takip ediyoruz galiba.

Ben hala sobe yemediyse Yeliz'i, Bahar'ı, Bir terazi'nin günlüğünü sobeliyorum.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim canım, çok keyifli bir mim bu, ben de bekliyordum :)))
En kısa zamanda yazmaya çalışacağım.
Sevgiler

anne kaleminden dedi ki...

gerçekten sonuçlar herkes için şaşırtıcı oluyor :)))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Benide hatirladigin icin cok tesekkür ederim,hemen cevaplayamadim kusura bakma,birde ben hala nasil link veriliyor bilmedigim icin:)

En kisa zamanda yazacagim,görüsmek dilegiyle...