30 Eylül 2014 Salı

2 ay geçti bee

Tam 2 ay oldu yazmayalı inan başımı kaşıyacak vaktim yok kuzum..  Abinde dikkat ettiğim aman bunuda yazıyım gözden kaçmasın dediğim ayrıntılara sen de hiç dikkat edemedim.
 Yeni yasına girmeden 1 hafta önce ateşelndin bu ateş çok yuksek değildi ama uzun sürmüştü anladım 6. hastalık dedim 1 gün sonra döküntüler baslamıştı zaten. Yeni yasında asılarımız vuruldu akşama yuksek ateş bizi karşıladı ama bi dakka aşı o kadar yuksek ateş yapmazdı ki? Bekledik ertesi günde devam etti bu hiç hoşuma gitmedi dr hemen tahlil dedi boğaz da ciğerde bir şey çünkü . Ancak tahlil sonucunu bekliyeceğiz boşu boşuna antibiyotik vermiyelim dedi. Haklıydı bencede ama idrar tahlili sonucu 2 güne ancak çıkıyordu ve bben sürekli banyoda duş aldırdım ateşin 40.8 leri buluyordu. Allahım korudu seni ateş düşürücüler etki etmedi fitil kullandık. Sonuç enfeksiyon kapmışsın başladık antibiyotığe  2 gün sonra arası uzayarak ateşin düşmeye başladı. 3 . gün sonunda bir de baktım salya sümük hiç durmadan aralıksız burnun akıyor yaz gününde...

 Cok yıprandın çok tam bir ay hiç birşey yemedin abartmıyorum. Şükür ki emiyordun bir tamem sürekli amasürekli emzirdim emdikçe daha çok bağlandın emmeye. Olsun bundan ben çok memnunum ama sen  3 hafta sonra okula başlayacak annenden dolayı hiç memnun olmayaktın bu durumdan hala da  öylesin.
Hastalığın tek olumlu yanı oldu. Diyeceksin ki bunun nesi olumlu artık yiyorsun şükürler olsun her şeyi değil ama eskisine oranla çok çok iyi  maşallah diyeyim. ve yine hastalık sonrasında yürümeye başladın tam 1 ay pelte gibi yattıkdan sonra bu yaklaşık 14. ayına denk geldi. Belki de abin gibi 13 aylıkken yürüyecekken..

 Şimdi işe başladım hiç memnun değilsin beni yollarken sürekli ağlıyrsun biliyorum özlüyorsun beni. Her şeyi artık bilinçli yapıyorsun komutları doğru anlıyorsun ve uyguluyorsun .2 ayda 2 dişimiz çıktı  üstte 4 altta 3 dişimiz var şimdi. yemekleri çatalla batırıyor kendin yemeğe çalışıyorsun. Hala oyuncağa ilgin çok az  şu sıra balkonda ki çek çeğe takmış vaziyettesin taşı dur her yere:))

 En çok bu ay zorlandın. Benim yokluğum ve babanın İstanbul'a gitmesi onun yokluğunu en çok sen hissettin sürekli evde babbaaa babbaaa aranıyorsun. Hatta şimdi babbaaalar babbuuuu ya dönüştü:))

Ben mi? Babanın yokluğu beni çok vurdu. Abin 1 sınıfa başladı ona birşey oldu.. bana bi şeyler oldu şu sıra pek iyi değilim bu da ayrı bir post yazısı olsun vakit bulabilirsem :((