3 Nisan 2009 Cuma

Bir çırpıda bitti...




Ve sonunda geri döndük.
Babamız için uzun bizim için bir solukta bitiveren bir tatil oldu. oğlumla bir hayli gezdik Tuna'mın en çok sevdiğim yanından biride nereye giderse gitsin hiç kimseyi ayırmaması oğlum herkeze kucak açıyor herkesle gülücüklerini paylaşıyor..
Acaba doğduğundan beri sürekli gezmenin insan içinde olmanın bir etkisimi yoksa yapısı gereğiyle mi böyle bilemiyorum. Ayda bir babamız şirkete götürüyor elden ele 2 saat boyunca tüm şirketi dolanıyormuş oğlum dönme vaktinde babamızın kucağında dönüyor bende biraz olsun kendime vakit ayırabiliyorum nasıl mı? Temizlik yaparak :)) Doyasıya temizlik yapmayı bile özlemişim.
Eskişehir'e babaanne ve dedemizle gittik fakat onlarla çok beraber olamadık babaannemizin babasının vefaat etmesi dolayısıyla Trabzon'a gittiler bizde kendimizi anneannenin kucağında bulduk. Kısa olan tatillerimizde kimseyle görüşemiyordum bu sefer acısını çıkardım gerek akraba, gerek arkadaş olsun bayağı kimseyle görüştüm birde tosunumu anneannenin kucağına atıp Eskişehiri doyasıya gezdim.
Büyükerşen'in Esk'yi ne kadar güzelleştirdiğini tekrar gözlerimle gördüm ve seçimlerde kazanması dileklerimiz benimle beraber Eskişehir halkınınında kabul oldu sanırım.
Şarjımızı babanemizde unutmamız sebebiyle fazla foto çekemedik idare edelim.

Hiç yorum yok: