13 Temmuz 2009 Pazartesi

Gell reklama gellll

Bu bez bağlama olaayına fena bozuluyorum artık. Binbir türlü oyun, hile, envai tür oyuncak eline tutuşturmalar, üstüne annenin şekilden şekile girmesi '' aaa bak oğlum dışarıda hav havlar varmış duydun mu? eee büüü, ceee vs.'' dil dökmeler, hele birde kakamızı yaptıysak resmen boğuşuyoruz.. İnstls oğlum beni alt ediyor ve totosunun üstüne oturuyor ya da kaçıyor.. Bu sıcaktata ikimizde terden sucuğa dönüyoruz..
Bez demişken bu konuda primanın üstüne tanımıyorum.. huggiesi denedim gece kullanımlarında oğluşumun çişinin ,üstüne ve çarşafa bulandığını görünce yalnız gündüz kullanıyorum.. Diyeceksiniz niye alıyon o zaman? Bu markanın bezleri kampanyaya girdiğinde 3 adetde ıslak mendil hediye ediyor. mendillerden memnunuz. Farklı markaların ıslak mendilleri lokantalarda verilenlere benziyor..
Primanın uyu oyna bezlerininde normal primalara oranla daha ince olduğunu fark ettim gecede bunu kullanıyoruz.. Tosunum yürümeye başlayınca ilk adımlarınıda aldık çok farklı olduğunu söyleyemiyeceğim ancak huggies mayo bezinden daha az su çektiği ortada.. Görüldüğü üzere her iki markanında bir çok çeşidini denedim ama diyorum ki primanın üstüne tanımam..
Primadan komisyon almalıyım... Acaba marka ismi vermekle yalnı mı yaptım?

Bu arada arkadaşlar bu blogger ı kuran her kimse siteyi kapatırsa bizim bu günlüklerde ortadan kaybolacak mı acep bir bileniniz var mı? yıllar sonra başına oturup hepsinin yok olduğunu görürsem çok üzülürüm.. Oğlum içim yazdıklarıma mı yanayım? yoksa netde bu kadar zaman geçirdiğime mi? Dün birden aklıma geliverdi..

1 yorum:

xxx dedi ki...

bizde primacıyız.. hug. memnun kalmadık sızdırdı. hele gece kesinlikle .. gece gündüz primacıyız ama ıslak mendilde bizde hug . ciyiz...
umarım yazılarımız kaybolmaz...acaba yedeklesek mi..