8 Temmuz 2009 Çarşamba

Neler yapabiliyoruz?

Şu diş çıkarma seramonisi bitse artık fena olmayacak 2-3 gündür iyice mız mız sürekli ''iiii iiiii ''diye bağırıp duruyor ve yapışık ikizler gibi yemek hazırlamaya, sofrayı toplamaya, bulaşıkları dizmeye çalışıyoruz. Balkona çıkıyorum '' da bi dabi dabi'' diye yanıma geliyor o astronot yürüyüşüyle ve bir bacağıma kollarıyla sarılıp yüzünüde yapıştırdımı artık kurtuluş yok Tuna'dan ne edelim şu günlerde idare etcez artık..
Tosunum neler mi yapıyor? Hımmm bakalımm..
İşaret parmağını gözümün içine sokuyor ve '' bii bii'' diye sayıyor arada bazen dörtde çıkıyor ağzında '' dött dött''..
Tamamı öğrendi. Tamam mı oğlum dediğimizde '' Daamamm daamamm'' diye dolanıyoruz..
Aldım'ı söylüyor ancak sadece kalem gördüğünde sanırım kalemin ismini aldım zannediyor '' aadımm adımm''...
Tuvalet fırçası ya da viledaya dokunmak isteyince pis diyorum hemen arkasından '' pişş pişş''
Çuf çuf trenmiz var masal kitabımız.. öğrendi artık görür görmez '' çuu çuu''
Vantilatöre kafayı taktı '' üff üff''
Horozun sesini duyar duymaz '' uu uuu''
Canı emmek istedimi '' memi memi'' diye ortalıkta dolanmalar..
''Hayır annecim'' dedimiydim '' aayıııı aayıı'' diye ortalığı inletmeler..

Bayağı birşeyler öğrenmişiz aslında.. Birkaç ay öncesine kadar aaa emekledi, sıralanıyor yürüyor falan derken artık şunu bunu söyledi diye yazcaz galiba kelimeleri harika çıkarıyor ağzından ama kamera hastası olan oğlumu bu hallerde çekmek çokda mümkün olmuyor.

Hafta sonu amcamızın oğlu M. Ali'nin sünneti vardı onlarla beraberdik.2,5 aylıkken sünnet olan tosunumun, Allahım bizede gösterir inşallah sünnet düğününü.. ama biraz büyüsün kendini bilsin istiyorum.




Hiç yorum yok: