26 Eylül 2009 Cumartesi

Disko disko 2

Halimiz pek perişan ama keyfimize diyecek yok..


8 yorum:

Alya'nın Esra'sı dedi ki...

bu ne ya! bu nasıl bir dans.. tam disco adamı bu.. gecelerin çocuğu.. elleri yemek gerek..

Ömer Tuna dedi ki...

Bunlar Tunama ait figürler ona göre:)
Çok deli oynuyor oğlum kamera manyağı olduğu için her zaman yakalayamıyoruz. Babamız korkuyor '' büyüyünce biz bunu nerelerden toplayacağız acaba?'' deyip duruyor.

* YeLiZ * dedi ki...

ay harika yaaa
Hadi eller diyince nasil salliyor oyle
Cekerken kamerayi saklamak lazim , neler kaciriyoruz neler
Butun oynamalarini cekin sonra bi arada tek bi video yapin bence , cookmalzeme verir size bu oglan.,...ne guzeloynuiyor :)

Bende horon ogretmeye calisiyorum ,horonla cektim biraz ama dedigin gibi kamerayi gorunce durdu :)

dağlar kızı dedi ki...

Yerim ben bu Tuna'yı:) Çok şirin yaa... Yüzünde de çok ciddi bir iş yapıyor ama müthiş zevk alıyor ifadesi! Süper şeker... Adamım:)

Güneş Büyüktelli Akay dedi ki...

Begümle karşı karşıya getirmek lazım, benim kızımda çok güzel oynuyor.:=))

TONTİSADA dedi ki...

senin bu oğlun süper maşallah canım benim...

Toprak Aras dedi ki...

maşallah çok şirin bişi buuu

Ömer Tuna dedi ki...

teşekkür ederiz teyzeleri