8 Mart 2010 Pazartesi

Yeni favorimiz '' oyun hamurları''

Oyun hamuru için erken davranmadık sürekli yemek istiyordu sıpam gerçi hala girişimleri var. Ama artık kendine hakim oluyor.Çok oyalayıcı, dakikalarca hamurla oynuyor.Pazar günü herzamanki gibi saat 7:00 'de kalktı tabii anne leyla. Tutuşturdum eline hamurları yatağında oynarken ben 1 saat daha kestirmişim.
Yuvarlıyor ,bol bol mıncıklıyor, oklavayla açmaya çalışıyor. Şu sıra yeni favorimiz. Bu arada bende ona aşağıdakileri yaptım. Tosunda bazen göz koyarken gözlerini oyuyor hayvancıkların ama ne yapalım kaş yaparken göz çıkarıyoruz:))



12 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

çok başarılı çalışmlara olmuş, bayıldım hiç böyle kabiliyetlerim yoktur :(

ben de düşünüyorum almayı ama ağzına atar eminim :(

Mlke_Btkn dedi ki...

yorum yazmışsın ya birisi hiç mi kalkmıyor klavyeden demiş benim için :)))

yooo tabii ki kalkıyorum yazılarımı akşam yazıp ertesi gün sadece ekliyorum o kadar ;)

ama kimin dediğini merak ettim ben şimdi???

Ömer Tuna dedi ki...

Melike bir an önce al bende öyle düşünüyordum geç bile kalmışım. Acayip hoşuna gitti.
Filizcim; büyük lüks ama parça parça tabii arada ne yapıyor diye baktım hep yüreğim geçe geçe. Bu arada teşekkürler

burcu dedi ki...

allahım ben niye beceremiyorum hamurlara şekil vermeyi?sadece top yapabiliyorum ki onu ırmak da yapıyor zaten:))))))

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

çok güzel şeyler yapmışsın hamurdan. tebrikler... Ömer'e de hamurla bol keyifli saatler.. Çınar da hamurla oynamaya bayılıyor..

Ömer Tuna dedi ki...

Melike arkadaşım okuldan blogla yeni tanıştı Arda akalının annesi blog listemde var. seni okumak hoşuna gidiyor:))
Aslıhan teşekkürler geç bile kalmışıuz bak.
Burcu bende kopya ediyorum hayal gücüyle falan değil yani bir yere bakıp yapıyorum

Mlke_Btkn dedi ki...

arda akalın? mı ee ben blog listende göremedim canım yaa bir tane arda akalın var ama o da ankarada???

Unknown dedi ki...

Egemen de hala ağzına alıyor, o nedenle oynarken başında duruyorum, zaten fazla da uzun sürmüyor, geçen gün baktım ağzına almış, sonra da tükürüyor anne "pis pis" diyor :))

Ömer Tuna dedi ki...

melike yalnış yazmışım Arda Açıkalın yazcaktım yalnış olmuş. Okuldan arkadaşım

Ömer Tuna dedi ki...

Bahar 1 2 kere bende yakaladım gözüme bakıyor dudağına yaklaştırıyor '' ıı ıı '' deyip vazgeçiyor. Boya gibi olcak galiba zamanla vazgeçerler herhalde

elif dedi ki...

elinize sağlık ne güzel şekiller yapmışsınız ah bende becerebilsem . ama çok güzel toplar yaparım::)))

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

Merhaba,
bir şey sorucam Ömer Tuna'nın annesi. mail adresinizi bulamadım da buraya yazmak zorunda kaldım. blogumu genel paylaşıma kapattım; ancak dediğim gibi sizin ve diğer takipçilerin email adreslerine ulaşamadım. takipçiler(ve de siz) ben eklemesem de sorunsuz görebiliyorlar mı? yardımcı olursanız sevinirim. eğer göremiyorsanız mail adresinizi gönderirseniz sizi de seve seve eklerim.(bunu yorum olarak yayınlamanıza gerek yok sanırım.)
tekrar teşekkürler.
aslıhan.