2 Temmuz 2010 Cuma

Tosun'dan 2 yaş halleri

Çok büyüdü tosunum çokk:)) huysuzluklarının yanında yöneldiği alanlarda genişliyor. Bide dilbaz oldu ki sormayın.
Dışarıda tam bir haşere çocuk tanıyamıyorum onu evdeki sakin haline bakınca.Hep sevmiştir arabaları , vinç, kepçe, motor ama 2 yaşı geçince oyun kurar oldu oğlum evin her köşesinde hayali kumlar taşınıyor , sesler çıkarılara dökülüyor , trenler her yerden geçiyor. Yeni yeni rahatlıyorum. Artık ille anne sende gel yanımda otur oyna demiyor. Bir ara bayağı bozuluyordum bensiz birşey yapamıyacak mı bu çocuk diye.

2 yaşın getirdiği başka birşeyde fazlasıyla hassas olduk. Dışarıda küçük kız çocuğu bile birşey dese ağlamaya başlıyor buda geçicek sanırım.

Okulların kapanmasıyla evde sıcaktan patlıyoruz. Oyun hamurlarıyla oynamaya devam. Playdoh'un şekil çıkarma aletinde aldık. Bunun dışında kendi hayal gücümüzüde çalıştırıyoruz aşağıdaki inek çok beğenildi mesela:)


Evdeki eskiyen bulaşık süngerini atmadık. Kalp ve yıldız yaptık. Patatesleride yontup gülen adam ve yonca şekli oluşturduk. Sünger ,patates baskısı çok hoşuna gitti. Böyle boyalarla aranız iyi ise yaratıcı gücünüzde çok yok ise Aslıhan'dan kopya çekebilirsiniz. Çok hoş fikirleri var.







Bu da tosunun Ada abisi hafta sonu Urla'daydık. Geziyoruz işte kendi çapımızda:)
Tuvalet eğitimi tam bir fiyasko güya yazın hemen öğretecektim. Ne zormuş yaa bu iş.
Baby Neo'nun alıştırma kilotlarında aldım. Diğerlerini çok tavsiye etmiyorum arkadaşlar denedim hemen pişik yapıyor. İçide dışıda pamuk bu ürünün ancak desenlisi 22 tl desensizi 11 tl. Böyle acayip bir durum var yani.
Başladık ya eğitime lazımlığa oturmayınca klozet adaptörü alalım dedik. Ihhh ona totoyu bike değdirmedi.Tüm gün uyuma haricinde alıştırma kilotlarına bir güzel çişini yapıp yaptıktan sonra '' anne çiş yaptım '' diye yanıma geliyor:( Galiba tosun hazır değil ben kendimi bayağı bir hazırlamıştım oysa.

Haa birde unutmadan tosun diyaloglarından kısa kısa yazayım. Okudukça hoşuma gidiyor, yazmayıncada unutuluyor.

( istemediğim bir şey yapacaksa)
- Anne bak kıjma bana tamam mı? kıjma anneee!!

(Nerdeyse her cümlenin başına neden? geliyor bazen sonu hiç gelmiyor:)
- Anne neden kapıyı kapattın?
- Anne neden kıjdın bana?
-Anne ööle yapıyon annee?

Site bahçesinde gölgenin altındayız. Sıcaklık 30 bilmem ne.
- Anne bak oyaya paaka ditcem ben.
- Annecim çok sıcak başımımıza güneş geçer sonra. Bak senin şapkan var benim yok
Tosun şapkasını çıkarır hemen.
- Anne bak şimdi benimde şapkam yok paaka gidem:))


Biz bu hafta gidiyoruz 10 gün sonra görüşmek üzere. Yolculuk Trabzon'aaa!!

Hiç yorum yok: