27 Temmuz 2010 Salı

Tosundan kısa diyaloglar

Tosundan diyaloglar devam ediyor..

*Baba tosunun altını değiştirir. Bu arada tosun bir şeyler mırıldanır.

T: Baba şende şöyle
Babada aynı ezgiyi mırıldanır.
T:Baba şende yapabiliyoşun beede yapabiliyoyum ben aatık büyüdüm.

*Tosun oyun oynarken yalnışlıkla elini annenin yüzüne çarpar. Annenin yüzü buruşur.
Tosun gözlerini kocaman açarak.

T:Anne şana şaka yaptım şaka..

* Anne tosuna pilav yedirtmektedir. Bir ara masaya düşen pilav tanesini anne eliyle alır ağzına atar.Tosun kaşığı kaptığı gibi anneye uzatır.

T:Anne einle yeme kaşıı kullann kaşııı.

* Anne Eskişehir'e gidecek aceleyle bavulunu hazırlar. Tosunda sürekli başında vız vız konuşur durur. Sürekli
T:Anne şen ne yapıyoşun?
ne yapıyoşun anne ?
Annnneee şen ne yapıyoşun?
A: Bişey yapmıyorum annecim!!
T: ANNE ŞEN NE YAPIYOŞUN ? BEN BİŞEY YAPMAYA KAAŞIYIM( KARŞIYIM)
A: ?!!

Ve bunun gibi deli saçmalığı sözler,konuşur konuşur konuşur..
Şu günlere 2 yaşı hafiFten hissederken üst arka azılarımızında çıktığını farkettim. Artık diş muhabbetimiz bitti. Tam 20 diş var ağzımızda:)) ŞÜKÜRRRRR..

Biz yine yokuz bir süre memlekete Eskişehir'e gidiyoruz. Köyümü çok özledim. Anane,babane, dedeler bizi bekler. Dönüşte görüşmek üzere sağlıcakla kalın:))

2 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Tatlı dillim benim çok şeker :=)

Adsız dedi ki...

tühhhh....biz de kızımıza doğumgünü yaparız siz de gelirsiniz demiştik ama kısmet değilmiş....