13 Temmuz 2011 Çarşamba

Galiba bezi bıraktık.

Birden bire oldu anlamadım. Dün akşam saatleri itibariyle tosun bezini kendi isteğiyle çıkardı.Şimdilik hiç kaza yaşamadık.Kendisi çişinin geldiğini söylüyor ve yapıyoruz. Sadece yatarken kendine güvenemiyor bezimizi bağlıyoruz. Aman diyeyim dilimi ısırayım.Demekki herşeyi oluruna bırakmak gerekiyormuş. O kadar ay boşu boşuna uğraştım ve uğraşmamam bezi bırakmamızı geciktirdi.İşin aslı çok kolay oldu. Ben sormadan yanıma geliyor. Önce kendim inanmalıyım sanırım:)
Tabii bu çok erken bir yazıda olabilir. Umarım hayal kırıklığı yaşamam..

7 yorum:

Mutluanne dedi ki...

Oh ne mutlu size umarım bende birgün bu başlığı atıp bir post yazabilirim :)hayali bile güzel

annesininmimosu dedi ki...

hayırlı olsun canım.inşallah dönüş olmaz.e akıllı annesi bu tontiş

Mlke_Btkn dedi ki...

vallahi süper dilimizi ısıralım :P

ben uykusunda hala bağlıyorum çok yapıyor çünkü :(

Ömer Tuna dedi ki...

İnşallah bakalım hayırlısı geçen sefer geri dönüş yapmıştık buda öyle olcak diye çok korkuyorum.

ELİF dedi ki...

Sanırım biz 10 yaşıan kadar falan bezlencez:))) Aferin yakışıklı oğluma benim...

Ömer Tuna dedi ki...

Elif birden bire oldu konusu bile edilmediği dönemde umarım sizinde süpriziniz yakındadır.

Unknown dedi ki...

Aferin Ömer Tuna'ya, bu arada baştaki fotoğrafta nasıl da büyük çıkmış :)