13 Kasım 2008 Perşembe

Bııııır Üşüyoruz


Fırsat buldukça dedim ama fırsat yok olmuyor zaman yetmiyor benim kuşumdan. Günde 3 posta uyuyor aslında birinde ben de uyuyorum, diğerinde yemek yapıyorum, 3. de ise ya temizlik yada böyle işte internette gezinti yazıcam diye kendime söz vermeme ragmen galiba cesaretim kırılıyor.
Bugün yataktan kalkarken bir iki haftadır kalktığım gibi yine üşüyerek uyandım, uyandırıldım. Sonbaharın yavaş yavaş bitip kışın gelişi hissettiriyor artık bize. Bu sabah daha bir hissettim soğuğu ufak ufak petekleri yakıyoruz. Artık zamanının geldiğini geç bile kaldığını düşünüyorum. Bu küresel ısınma kabusum oldu benim; işin ciddiyetini kavradıkça ve kavrayamayanları gördükçe daha bir panikliyorum. Oğlum için bir kardeş istiyoruz Muradımla ileriki yıllarda ama bu iç karartıcı tablo ve sonuçlarını düşündükçe acaba doğrumu yaparız diye de aklımdan geçmiyor değil hani bilemiyorum zamana bırakıcağız galiba... neyse
Üşüyerek kalktım diyordum öğlene doğru pencereden kafamı uzattım ki günlük güneşlik İzmir' in havası yine şaşırtıyor beni Ankara' da olsak böylemi olurdu, kabanlar çıkmıştı herhalde. Havalar iyice kötüleşesiye kadar oğlumla gezmelere devam.Çok seviyor oğlum gezmeyi acayip bakışı var etraftakilere burası Ankara' da ki Saraycık köyünü aratmıyor börtü böcek, köpekler, civcivler ne ararsan var yani oğluma onları tanıtıyorum yalnız çok fazla köpek var. Belediyenin bu işe dur demesi lazım. Bir çoğunun kısırlaştırılması gerekiyor, bir kaç gün parkada gittik ama artık gitmiyoruz!!!

Niye diyeceksiniz oğlumun vahşi cazibesine kimse dayanamıyor buraya kadar herşey güzel pekii ama insanların küçük bebeklerin öpülmemesi gerektiğini bilmesi gerek artık ne olduğunu anlamadan insanların ağızlarını çocuğumun yanağında görüyorum ve uyuz oluyorum heleki o gün birde baktım ağzının kenarı uçuk olmuş bir çocuk koşar adımlarla yanımıza geliyor aman allahım kabus gibi hemen sıvıştık ordan çocukta civi gibi çakıldı kaldı olduğu yere artık parklara gitmiyoruz. Tabiki oğlumu sürekli koruyacak değilim belli bir yaştan sonra oda yaşıtları gibi oynayacak yalnız bebeklerde uçuk virüsü ölüme yol açabiliyor daha çok korunmasız.

Mıknatıs gibi benim oğlum ne kadar uzak banklara otursakda her allahın günü yanımıza gelecek biri oluyor. Diyeceksiniz ''soğuk nevale'' öyle bir insan değilim aslında ama korkumu anlattım işte ve bence haklıyım. Yalnız dün yine yavru köpekleri izlerken oğlumla yaşı oldukça geçkin bir nine geldi yanımıza aynı aşiret dizilerindeki gibiydi yanağında dövme gibi birşey , bir kaç dişi yok anlamıyordum dediğini oğlumu okudu ve şunu dedi sanırım ''onu ne öp nede çok sev '' çok hoşuma gitti ancak diyalog kuramadık kendisiyle zaten oğlumda huzursuzlanmaya başlamıştı el sallayarak ayrıldık yanından...

Hiç yorum yok: