14 Kasım 2008 Cuma

Oğlumu İlk Dişi


Birden yazmam gereken ne kadar çok şey var diyerek karamsarlaştım. 6. ayımıza giriyoruz hangi birini yazacağım ben birde şu bilgisayar denilen mereti tam çözemedim yani biliyorum ama yettiği kadar ama aslında yetmediğini farketim şimdi kafamı duvarlara vurasım geliyor. Tuna doğmadan niye gitmedim ki bilgisayar kurslarına? Aslında kurcaladıkça yeni bir şeyler öğreniyorum hergün. (Mesela şimdi yazacağım gibi) http://www.pi.web.tr/aycao/?p=1154 Yukarıdaki yazdığım pinik kuş ve Büşra arkadaşımın oğlu Ada için oluşturduğu blog sayfası http://www.adaarslan.blogspot.com/ buraları gezerseniz eminim çok hoşunuza gidecek. Bu arada Şenay ablasına blog sayfamızı açtığı ve ilk temellerini attığı için çok teşekkür ediyoruz. Başlıkla yazdıklarım uyuşmadı dimi? Aslında önce konu yazılır sonra başlık konur ama ben böyleyim işte 6 Kasım'da oğlumun ilk dişleri çıktı, henüz beklemiyorduk genelde 7. ayın sonuna doğru çıkarmış. Ben '' işte benim oğlum erkenden dişini çıkardı'' diyerek birazda iyi baktığımı düşünerek ki sadece süt veriyorum ona böbürlenirken dişin erken çıkmasının birazda genetik olduğunu öğrendim ve yelkenlerim suya düştü. Şu sıralar ek besinlere geçme ve uyku düzeni oluşturma çalışmaları yapmakta olup, ekbesinlerden (orta) uykudan da(sınıfta kaldı) notu aldığımı düşünüyorum. Her anne gibi ya oğlum yemezse düşüncesi var bende de Muradım okursa bu yazıya yine kızacak '' hiç bişey olmadı gözümün üstünde niye kaş var diye üzülmeye birşey yaratacaksın '' diyecek bana. Uyku için geç kaldım sanırım şu anda ayın 21 de 6. ayına girecek sürekli dönüyor ve ilerleyerek kafasını yatağının kenarlarına çarpıyor kendi başına uyumuyor bakalım belki ileride bu sorunu çözeriz.

Hiç yorum yok: