16 Haziran 2009 Salı

Ayrılıkkk yaman ayrılık

Ve sonunda geldik kısacık bir yazı olcak bu.. Babanemiz tosunumu gezdirirken bende kaçamak yapıp biraz bakayım dedim ne çok şey birikmiş okunacak..
Pazartesi okula başladım tosunumdan ayrıldım aklım ruhum hep evde ne yepıyor yedimi uydumu huzursuzmu beni arıyor mu? uyuyorsa diye arayamıyorumda hemen uyanır gürültüye sıpam benim ama 1 seneden sonra bu ayrılık zor geldi doğrusu bakalım seneye asıl maraton başlayınca ne olacak..
Bu tatil çok iyi gelmedi bize tsunum huy değiştirdi halen devam ediyor halerimiz neyse bunu ayrı bir postda yazarım. Biraz kendime geleyimde...

2 yorum:

İlknur Özer Eren dedi ki...

Canım benim Merhaba sakın takılıp kalma Tosuncuğun huy değiştirmesine artık süreç hewp böyle işleyecek..Sadece o vurduğu zaman kesinlikle ama kesinlikle vurmanın üzerine yoğunlaşma dikkati tamamen farklı yöne çekmeye çalış hatta ellerinden tutup oynamayı yada yapmayı sevdiği şeylere yönlendir vurmasını engelle ama oyun şeklinde yoksa vurma davranışına odaklanacak ve dikkat çekmek için bile vurmaya devam edecektir.Ama ona bazı zamanlarda da bunun yanlış bir davranış olduğunu anlat yavaş ve özenli yumuşak kelimelerle. Zamanla aşılacak meraklanma takılıp kalma bu konuya. Öptüm sizihemde kocaman..

Ömer Tuna dedi ki...

canım çok sağol deneyimlerin benim için faydalı oluyor.. Bu gün bukonuda daha iyiyiz vurmayı ''cicişş''e çeviriyoruz galiba Allahtan ilgisi çabuk başka öne çevriliyor sağol İlknurum