20 Haziran 2009 Cumartesi

İlle başlıkmı atmak lazım

Bu gün cumartesi işe başlamanı ilk haftası bitti. Ben Tuna'mı çok özlemekle beraber benim sıpam ben gidiyom geliyom hiç umrunda değil babanesiyle gayet güzel vakit geçiriyorlar..
Geldiğimizden beri oğlum değişti aslında Eskişehirde başladı. Bir memnuniyetsizlik, sürekli mızıldanmalar ağlamalar ki ben oğlumun sıkıntısı yoksa hiç ağlamamasıyla övününür dururdum hele ilk iki gün zordu biraz biraz iyiyiz. Yemek kaç gündür çok zor yeniliyor beyfendi tarafından.. Israr etememeye çalışıyorum ama onun yağları erirken benimde içimin yağları eriyor.. üstüne birde sıcak uyumakda zor oluyor..Yoksa oğlum beni protestomu ediyor acep?
Yürüme konusunda hergün biraz daha cesaretleniyor. Suya ağzını son noktaya kadar büzüştürüp '' duu duu'', meyvaya '' memma'' diyor.. vurma konusunu biraz aştık cicişş'e dönmeye başladı ama ben kızarsam daha çok yapıyor sırıtarak.. ilgisi başka yöne çekilmeye çalışılıyor bakalım.
Bu gün şu satırdan sonra 3 kez yazdım ama bir türlü yayınlayamıyorum yazdıklarım silinip duruyor vazgeçiyorummmm..

Hiç yorum yok: