7 Aralık 2010 Salı

Misket kullanarak kağıt boyama

Yine sağolsun Aslıhan'dan bu parlak fikir.
İki renk kullandım sadece guaj boyayı suda yoğunluğunu azaltarak kaselere koydum. Küçük bir tepsiye A4 kağıdı döşedik.Misketi istediğimiz renkle karıştırıp tepsiye attık. Tepsiyi döndürdükçe renkler misketle bereber boyamaya başladı. Bu çalışmayı ilk kez yapınca oldukça dikkatli ve ciddiydi tosun.






Bu da Kağıt vs. dergisinden kartondan araba yaptık. Tosun yapım işlerine karışmadı. Sadace kendince kesip biçme aptı. Sonunda yaptığım şu canım araba 5 dakika içinde tosunun elinde sürerken ezildi:))

10 yorum:

annelili dedi ki...

Ne güzel bir fikir, not alındı. Kağıt vs. dergisini ben de çok beğendim...

Ömer Tuna dedi ki...

teşekkürler.. yaratıcı anneleri seviyoruz iyi ki varlar sağolsunlar

sanberk dedi ki...

bu çalışma çok beğenmşiştim ben de:)ama yine bizden önce yapmışsınız:)kısmet evimze gititk mi biz de yapmayı düşünüyoruz.
Ne güzel eğlenceli günleri geçiriyorsunuz.
Canım bir etkinliğiniz ne kadar sürüyor biizmki birkaç dk sürüyor çok nadiren fazla sürer.Acaba zamanla bu dikkat süresi artırcakmı?!Yoksa benim oğlan böyle sabırsız....

Mlke_Btkn dedi ki...

ben görmüştüm bunu ama denemedim henüzz :))

arabanız da çok güzel olmuş ellerinize sağlık ama yazık olmuş :(

Ömer Tuna dedi ki...

merhaba , hadi gelin artıkda özleminizi giderin.
Hergün böyle şeyler yapmıyoruz biz hatta 2 aydır azalttım. Arkadaşlarıyla yaptığında konsantre olamadığını farkettim. Yani ben bunları zaten yaspıyorum der gibiydi.
evde kendimiz yaptığımızda genelde ben sonlandırıyorum çok dikkatli ve devam etmek istiyor. Ama bıraksam bir süre sonra işin cılkını çıkarır herhalde.10 dak bizim için yeterli oluyor.Ama eminim zamanla bu süre artar.

Aslına bakarsan yetişkin insanlarda bile konsantre olma süresi en fazla 15 dakikadır. O yüzden sıkma canını normal. Oyuna dönünce bu süre bizimkilerde uzuyor. sevgiler

Ömer Tuna dedi ki...

Sağol Melike boyama kolayda ben misket bulmaya üşendim sonunda öğrenciden istedim:)

Mlke_Btkn dedi ki...

canım facebook adresin varmı alakasız oldu biliyorum ama pardon :))

Ömer Tuna dedi ki...

Evet var Esra Töre Aydın diye eklersen ordada buluşuruz.

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Araba da şahane. Çınar da arabalara çok düşkün. Dayısına her gittiğinde onun deyimiyle konuşan arabaları (cars) izliyor. Sizde gördüm kitaplarını bir tane de ben alacağım galiba belki yılbaşı hediyesi olarak. Şimdilik arabaların çıkartmalarını elimizde gezdiriyoruz heryere. :)

Ömer Tuna dedi ki...

Merhaba Aslıhan hoşgeldin. Sık sık kulaklarını çınlatıyorum.Yaptığın etkinlikler harika sürekli izliyorum sevgiler