2 Aralık 2010 Perşembe

Tosun'un son kitapları


Tuna'mda bu Şimşek McQuenn hayranlığı fanatik hale geldi. Şimşek araba ve dergilerinden sonra kitaplarınıda aldık. Sabah akşam okuyoruz,anlatıyoruz ve izliyoruz.
Kalkar kalmaz ilk söylediği şey '' annne aakadaşlaıma iyi davvandım. Şimmek makgun izliyebiyiyim.'' Oluyor. İşte ben böyle bir anneyim çocuğuma psikolojik baskı uyguluyorum. Kötü davranırsan şimşek izlemek yok.



Ve Caillou ile tanıştık sonunda. Bizim zamanımızda Tom and jerry, Heidi, He man, Şeker kız Candy falan vardı. Tosun bu kahramanlarla başladı. Bakalım gerisinde neler gelicek.
Bunları internetten aldık daha ucuz oluyor.

3 yorum:

Bahar dedi ki...

Bu aralar tam birşeylere takılma zamanı sanırım, bizde de calliou ve birkaç yeni çizgifilm var :)

gutguturuna dedi ki...

bu caillou tam bi fanatizme dönüştü bizde de..tüm kitapları ve oyuncakları mevcut..ne kelmiş yaa..sevgilerimle..

adadogaarslan dedi ki...

neyse ki calliou zararsız bir çizgifilm...zararlı bir şeylere takılınca daha kötü...hiçbirşeyle ilgilenmemesi bence daha da kötü...