9 Mayıs 2009 Cumartesi

Anne kimdir?

Forumları karıştırırken bir çocuğun kaleminden dökülen sözleri sizlerle paylaşayım dedim..Keyifli okumalar.. Anneler gününüz kutlu olsun.


Anne, dünyada karşılık beklemeden börek yapan tek insandır.
Karşılıksız sevginin ete kemiğe bürünmüş halidir!
Ne kadar üzsen de 10 Dakika sonra seni affeden zarif bir memeli türüdür.
Yağlı bile olsa tiksinmeden saçını okşayan, kucağına yatıran, öpüp
koklayan tek varlıktır,meleğin süt verebilenidir.

Yarasın diye muhallebinin içine ciğer katarak çocuğuna yediren
manyaklık derecesinde yaratıcıdır.
Yemek yemeyen çocuğun dikkatini çekmek için elindeki tencere ve
tavalarla maymunluk yapabilen kişidir. Kafayı çocuk larıyla bozmuş,
göbek bağı kopsa da yürek bağı asla kopmayan, sevgi dolu fedakar insan
dişisidir.
Bulaşık, ütü , vb. yaparken bile otomatik olarak çene çalan, kendi
kendine konuşan, kadın dırdırı denen mereti erkeklere daha küçükten
belletendir.
Yemek uzmanı, düzen insanı, bilgili, kültürlü her şeyi bilen şahsiyettir.
Yavrularını yol tarafından değil, kaldırım tarafından yürütendir. Dizi
dizi incidir lakin gerektiğinde laf sokma dalında da birincidir.
Sevgiliden ayrılma haberi verildiğinde, 'amaaan ben sana daha güzelini
bulurum' diyebilen komik bir karakterdir.
'Oğlum aradım yoktun. Ben de mesaj atayım dedim sana. Gelince ara beni
emi aslan evladım. Kara börülcem benim öptüm annen , şeklinde mesajlar
atabilen, teknolojiyi ısrarla reddeden, kabullenemeyen, kafasına göre
yorumlayan bilişi m düşmanıdır ..

*** AMA ... AMA dünyanın en güzel kucağına sahip, en güzel kokan,
harikulade bir varlıktır.
Olmadık yerlerde iyi ki doğurmuşum ulen seni !' diyen ve benim
hatırıma benimle Freddy Mercury dinleyen bir sabır ağacıdır.
Evlatlarını asla ayırmayan, aynı zamanda birbirinden koruyan güç
abidesidir. Evde bir yere uzandığınız an orada temizlik yapacağı
tutan, temizlik konusunda kayışı kopardığından temizlikçi gelecek diye
evi temizleyen balans ayarı kaçmış temizlik kaynağıdır. Mutfakta
yaşayan, evde herkesi idare eden bir tür canlıdır.
Sevginin güçlerini birleştirdiği sonsuz bakiredir !!

Oğlunun damat - kızının gelin olduğunu görünce, çocuğu mezun olunca,
çocuğu gol atınca, çocuğu hasta olunca, çocuğu askere gidince, asmalı
kabağı seyredince, dolar yükselince velhasıl buna benzer bir sürü şeye
ağlayabilen, bu mesajı okurken duygulanıp - gözleri dolabilen,
ağlamaya meyilli bir yapısı olan duygu pınarıdı r.
Uzakta dursa da yakın hissedilen, canı hep istenen, asla
vazgeçilmeyen, dizinin dibinde olmak istenen, evlatların varlığını
varlığına armağan edebileceği, *** ıslak - kuru ama heeeep duygulu***
en önemlisi; kıçı başı oynamayan tek kadın modelidir.

1 yorum:

Ege Sönmez dedi ki...

merhaba mesajınızı yeni gördüm sizinde annler gününüz kutlu olsun
maşallah tunaya çok tatlı annesi çook