23 Mayıs 2009 Cumartesi

Tosunumun doğum günü kutlaması






Oğlumun geçikmeli gününü kutladık. Tosunum oraya buraya koşuşturmaktan ter içinde kaldı ama yinede durmadı.. Balonlara her zamanki tepkisini verdi '' Oooo Oooo '' :))
Çok fazla yazacak bir şey yok günümüzde yanımızda olan olamayan tüm arkadaşlar ve dostlarımıza çok teşekkür ediyoruz. Güzel bir gün geçirdik ayaklarınıza ellerinize sağlık..







Çok uğraştım doğum gününde mumunu üflesin diye sonunda dün gece pes etmiştim. Tosunum süpriz yaptı bana .. mumunu üfledi durdu ama azıcık nefesi yetişmedi söndürmeye..
'' üff üfff''
Nasılda mutlu oldun herkez iyiki doğdun dediğinde..
Birazda tuhaf tuhaf baktın ''annem bunu bana söylüyodu şimdi herkez söyleyince değişik oluyo mu?'' dedin acaba..
Anane babane dedeler gelicekti olmadı.. ama manevi olarak yanımızdalardı.. teşekkürler..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim herşey gönlünüzce olsun...daha nice sağlıklı mutlu yaşlara inşallah...

Betül dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun...Ömer Tuna ya sağlıklı,mutlu günler diliyorum...
Sevgiler.

Ömer Tuna dedi ki...

Büşracım çok sağol hep beraber inşallah..
Teşekkürler Betül; Efeninde yeni yaşı kutlu olsun

Adsız dedi ki...

Nice güzel yaşlara tosuncuk:)

Ömer Tuna dedi ki...

teşekkür ederiz aynur teyzesi umarım isminizi doğru okudum