12 Mayıs 2009 Salı

Anne oğlu ilk gezişimiz


Bahar geldi benim alışveriş krizim yine başladı.Şöyle aşağı yukarı 2 ayda bir tutar beni.. Asıl almam gereken şeyi değilde nerde lüzumsuz şey varsa alıp gelirim sonra almam gereken şey lazım olduğunda yakınıp dururum bu günde öyle günlerden biri olcaktı benim için.. nerdeyysseee
Öğlen yemeğimizi yedikten sonra tosunumu kaptım Egs ' ye gittik ilk yarım saat iyiydi oğlum.. Lazım olan ve almam gereken ayakkabı için gezdim baktım tosunum her zamanki gibi gülücüklerini her yere saçtı.. Ama sonrası dersiniz '' Aaa bak oğlum ne varmış burada?'' demeler. Ebele gübele değişik pozisyonlara girmeler, su, muz dişlik vermeler... Ağlamadı ama mızıldandı durdu bu da benim için stress ve huzursuzluk demek, alışveriş yapamamak demek..
Yok yok böyle olmayacak deyip tekrar kaptım tosunu doğruca evin yolunu tuttuk. Arabaya biner binmez tekrar sırıtmaya başladı az önce bana mızıldayan o değilmiş gibi..
Halbuki bu bizim ilk anne oğul alışverişimiz olcaktı.. Halbuki ben bugün ..
Oğlumla yaptığım güzel alışverişi, onun hiç sesini çıkarmadan bana eşlik edişini, alışveriş sonrasında ben kahvemi yudumlarken onunda meyva yiyişini, ne kadar güzel bir gün geçirdiğimizi yazacaktım buraya...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Olsun Esracım daha sonraki günlere inşallah diyeceğim ama erkek çocukları daha doğuştan alışverişiten nefret ederek doğuyorlar.Ben hiç alışveriş yapmayan biri olarak Ada da alışveriş merkezine gidince mağazalara hiç girmediğimizden,şimdi girmye kalkınca kıyameti koparıyor.Sevmiyor.Biz de alışverişi bir tek Hozan sever.Ben de Ada için birşeyler bakmaya ve almayı severim.Sen geleceğin için ya Tuna'yı mağazalara alıştıracaksın ya da baba-oğulu evde bırakıp kendince doyasıya alışveriş yapacaksın...

Ömer Tuna dedi ki...

Erkekler pek sevmez ama alışveriş yapmayı.. en azından hadi üzerine birşeyler al demek zorunda kalmıyorsun en azından şanslısın. Bizimki almayıda sevmez, giymeyide.. eşofman swett giyer çıkar beni deli eder.
onun için cazip olan indirim aylarıdır o zamanda aradığını bulamaz zaten
Dediğin gibi ikisinide evde bırakmak lazım